Monday, 10 August 2015

BLOG DAN NO TELEFON BARU SAYA

Assalamualaikum & Hi Semua,

Terkejut Saya Apabila Pelanggan Saya Kenal Dari Blog Ni!

Memang Dah Lama Saya Tak Update Kerana Sibuk Dengan Perniagaan Talian Saya (Buat - Buat Sibuk Je..huhu =D )

Untuk Pengetahuan Semua No Lama Saya Dah Tak Guna Dan Telah Berpindah Milik ,  Ni No Baru Saya 019 -6130400

Insyallah Kalau Nak Dapatkan Produk - Produk Jualan Boleh Hubungi Saya Melalui No Baru Saya ..=)

Insyallah Kepada Nak Tanya Soalan Mengenai Nutrition Dan Fitness Boleh Inform Saya..=)

Blog Niaga Sahaja Yang Saya Aktif  Buat Masa Ni.

Yang Aktif Sekarang  Blog Dan No Telefon Di Bawah Sahaja ..=)


Terima Kasih Kerana Masih Support Dan Setia Bersama Saya, Semoga Semua Berada Dalam Keadaan Sihat Walafiat ..=)

1 comment:

  1. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Silver Patent Leather Tip
    Christian Louboutin Pumps 12CM Dark Blue Patent Leather
    Christian Louboutin Pumps 12CM Black Patent Leather
    http://www.clsneakersmall.com

    ReplyDelete